[1]
Displaying 1 - 7 out of 7 posts
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests
0 members, 1 guests
What's popular right now:
Word Association (66 users)
AoKTS updates (61 users)
CBA PathBlood 1.8.0 (51 users)
1.6 reward campaing (50 users)
New CBA Hero now supports HD / D... (25 users)
New Voobly Client 2.7 (22 users)
TIW 2020 Map votes (15 users)
Most active threads in past week:
Torneo 1v1 HUMAITA / HUMAITA 1... (14 posts)
🌟 Let's Restart Custom Scenar... (11 posts)
Takım oluşturamıyorum. (3 posts)
Error al lanzar la partida (3 posts)
no record games anymore in voobl... (2 posts)
how can i download the game? (2 posts)
AOM - VOOBLY (2 posts)
Sorununuzun 1-2 nedeni olabilir.
1-Modeminizden (router ya da modem) port yönlendirme yaptınız mı? Özellikle 16000 UDP portunu modem Nat ayarlarınızdan açmanız gereklidir. [You must login to view link] bu adresten modeminize uygun linke tıklayarak nasıl port yönlendirme yapabileceğinizi öğrenebilirsiniz.
2-Voobly'i kullandığınız Firewall ya da Antivirüs üzerinde Yoksayılanlar, Hariç tutulanlara eklemeniz gerekmektedir.
Örnek resim:
Bu örnek sadece bir uygulama için, fakat diğer Firewall ya da Antivirüs, İnternet Security paketlerinde de benzer menülerde, Hariç Tutulanlar ya da Exceptions adı altında bir menü olmalıdır. Bu kısma voobly.exe mizi ekleyerek en azından bu olasılığı azaltmış oluruz.
Eğer kullandığınız programda, modemde hangi menüler içerisinden gereken ayarları yapacağınızı kestiremiyorsanız bana gerekli bilgileri verin (Hangi firewall, antivirüs ya da internet security programı kullandığınız, hangi marka ve model router/modem kullandığınız gibi) size yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.
https://www.youtube.com/watch?v=8QFmHkLqJPI