[1]
Displaying 1 - 7 out of 7 posts
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests
0 members, 1 guests
What's popular right now:
CBA PathBlood 1.8.0 (39 users)
Word Association (39 users)
1.6 reward campaing (36 users)
AoKTS updates (30 users)
CBA HERO v18 (13 users)
Forgotten Empires 2.2 for Age of... (12 users)
Photos of Voobly Players (9 users)
Most active threads in past week:
1.6 not working with me anymore... (9 posts)
New CS EVENT (7 posts)
Setting up port forwarding in ro... (7 posts)
Error al lanzar la partida (5 posts)
i can't play in new player (3 posts)
1.6 EASY SYNC ERROR (3 posts)
Idle TC and quick classical vs E... (3 posts)
Sorununuzun 1-2 nedeni olabilir.
1-Modeminizden (router ya da modem) port yönlendirme yaptınız mı? Özellikle 16000 UDP portunu modem Nat ayarlarınızdan açmanız gereklidir. [You must login to view link] bu adresten modeminize uygun linke tıklayarak nasıl port yönlendirme yapabileceğinizi öğrenebilirsiniz.
2-Voobly'i kullandığınız Firewall ya da Antivirüs üzerinde Yoksayılanlar, Hariç tutulanlara eklemeniz gerekmektedir.
Örnek resim:
Bu örnek sadece bir uygulama için, fakat diğer Firewall ya da Antivirüs, İnternet Security paketlerinde de benzer menülerde, Hariç Tutulanlar ya da Exceptions adı altında bir menü olmalıdır. Bu kısma voobly.exe mizi ekleyerek en azından bu olasılığı azaltmış oluruz.
Eğer kullandığınız programda, modemde hangi menüler içerisinden gereken ayarları yapacağınızı kestiremiyorsanız bana gerekli bilgileri verin (Hangi firewall, antivirüs ya da internet security programı kullandığınız, hangi marka ve model router/modem kullandığınız gibi) size yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.
https://www.youtube.com/watch?v=8QFmHkLqJPI