Community Forums > Voobly Support and Game Complaints Support > Client and Website related Problems and Questions > titilan las salas - no funciona
[1]
Displaying 1 - 3 out of 3 posts
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests
0 members, 1 guests
What's popular right now:








AoKTS updates (93 users)

CBA PathBlood 1.8.2 (49 users)

1.6 reward campaing (49 users)

Word Association (45 users)

New CBA Hero now supports HD / D... (27 users)

New Voobly Client 2.7 (24 users)

TIW 2020 Map votes (22 users)
Most active threads in past week:








Strange bug (6 posts)

Unable to spec 1.6 game data games (6 posts)

Unable to see messages in game r... (5 posts)

Elite skins for 1.6 (2 posts)

a problem in download (2 posts)

problem with spec mode (2 posts)

Please do smth about people leav... (1 posts)
Algún consejo?
Voobly no recomienda para nada el uso de VPN's como WindScribe. Te sugerimos que lo desinstales y vengas al Help Room para que podamos ayudarte a abrir el puerto de manera manual. Asimismo, te sugerimos que comiences con realizar un Diagnóstico de Red, uniéndote a cualquier sala (por ejemplo, Medieval Siege) y yendo al menú superior izquierdo e ingresando en Opciones > Lanzar diagnóstico de red.
Lo que necesitamos que nos copies es el resultado del mismo.
Gracias.