Community Forums > Non-English Forums > Turkish Community > Genel > Gidelim ağzını burnunu kıralım!.

Gidelim ağzını burnunu kıralım!.

 [AOYE]monkineedamonk


Group: Standard Membership
Join Date: 9 March 2011
Posts:6
Posted 29 January 2012 - 8:38 pm
bunu sevdim bende gördüm ve oyununa girmiştim bunun gerizekalı bir oyunu başlatamadı sövdüm saydım çıktım benden sonra birkaç kişide çıkmıştı ben oyunda triniad tobakolu gözüküyorum bu arada :))
Link | Reply | Quote
 The_DeliCiouS__


Group: Standard Membership
Join Date: 14 January 2012
Posts:63
Posted 29 January 2012 - 8:44 pm
bunu sevdim bende gördüm ve oyununa girmiştim bunun gerizekalı bir oyunu başlatamadı sövdüm saydım çıktım benden sonra birkaç kişide çıkmıştı ben oyunda triniad tobakolu gözüküyorum bu arada :))

Devam usta yalnız sövmekte iyi ama adamın oyunlardan mağlubiyetle çıkmasını sağlamamız lazım ki bi fayda etsin hem sövelim hem de icraata bulunalım
Link | Reply | Quote
 [AOYE]monkineedamonk


Group: Standard Membership
Join Date: 9 March 2011
Posts:6
Posted 29 January 2012 - 8:59 pm
söverken türk olduğumuzu belli etmememiz lazım aslında ha bak ben bu yüzden sevmiyom bunları demesin idiot lafına uyuz oluyo bu yabancılar idiot bu filan diyip kızdırmak en iyisi yetmiş milletten adam buna düşman gibi olsun sadece biz türkler değil :D
Link | Reply | Quote
 The_DeliCiouS__


Group: Standard Membership
Join Date: 14 January 2012
Posts:63
Posted 29 January 2012 - 9:15 pm
Arkadaşlar türk olduğumuzu anlayacak kafasına sokcağız. başka ülkenin bayrağını almamızın sebebi adam türk bayrağını görünce odadan atıyo. oyuna girdikten sonra yapın ibnelikleri edin küfürleri o zaten anlar bizim türk oldugumuzu :)
Yalnız benim bi ricam olcak her arkadaş bu projede yer alabilir ama oyunu iyi oynayanlar daha iyi iş çıkartabileceği için onların katkılarını doğal olarak daha çok bekliyoruz. Bazı arkadaşlar oyuna yeni başladıklarından mı yoksa başka binedenden mi bilemiyom bişi yapmalarına gerek kalmıyo kendi normal oyunlarını oynarken zaten oyunun içine ediyolar :)
Link | Reply | Quote
 [DeDe]SemiK


Group: Standard Membership
Join Date: 23 October 2010
Posts:8
Posted 29 January 2012 - 10:05 pm
Tamam Ne Gerekiyorsa Yapalım Hacı...

Gerçi Benim Tanıdığım Çoğu Türkler Öncelikle Türk-Türk'e düşmanlık besleyip. en ufak hatada küfrediyor.
Link | Reply | Quote
 [KTO]mehmetm


Group: Standard Membership
Join Date: 20 March 2009
Posts:2
Posted 29 January 2012 - 10:18 pm
mehmedim haklısın ama açıklamada belirttim moderatöre benzer bi olayda arkadaş söyledi [You must login to view link] cevabı şu oldu: oyuncular bazen no turks no brasil gibi şeyler yazıyo ve bu ırkçılığa girmez normal bişi üzgünüm yapabileceğim bişi yok. onun kurdugu odaya girme. cevabı buydu. aslında işine gelmedği için böyle diyor. anlayacağın o dediğin yolu onlar bize kapattı bizde başka yollara giriyoz.

bunu bilmiyordum. ozaman tamamen katiliyorum ;stick ;stick ;stick
Link | Reply | Quote
 [_TFc_]Format


Group: Standard Membership
Join Date: 6 March 2010
Posts:20
Posted 29 January 2012 - 11:03 pm
kim bu mal verelim ayari :D:D sasirma sabrimizi tasirma:D
Link | Reply | Quote
 The_DeliCiouS__


Group: Standard Membership
Join Date: 14 January 2012
Posts:63
Posted 30 January 2012 - 11:37 pm
Bugun gün boyu adamı bekledim hiç oynamadı bende bir kere uyarayım dedim ve güzel bir dille söylemeye çalıştım. eğer hala devam ederse artık kendi düşünmeli. İsteğim uyarılarımızı kale alır.
resimlere tıklayarak mesajıma bakabilirsiniz

[img][You must login to view link]
[img][You must login to view link]

Söz ile uslanmayanı etmeli tekdir
Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.



Link | Reply | Quote
 The_DeliCiouS__


Group: Standard Membership
Join Date: 14 January 2012
Posts:63
Posted 31 January 2012 - 4:10 pm
Uyarmama rağmen hala yazmaya devam ediyo. bugun bir türlü kıstıramadım adamı. büyük ihtimalle başka hesaplarla giriyo vooblye.
o yazıyı kaldırana kadar sizlerden ricam oyunları kendiniz açıp şunları yazmanız:
NO [l_LGN] ReD_BuLL
NO İTALY-NO GAY
İTALY-BERLUSCONİ-CHILD****
NO DOG-NO İTALY

bu tür şeylerin yazılmasına aslında karşıyım ama malesef daha pratik bir yol olcak.sırf adamla oynayabilmek için gün boyu bekliyom malesef olmuyo :)
Link | Reply | Quote
 [OTS]SS_


Group: Standard Membership
Join Date: 28 August 2011
Posts:56
Posted 31 January 2012 - 4:46 pm
valla ne zamandır bende görüyorum şu başlığı ' LN NO TURKS'. Bu adammı bilmiyorum başkasımı.
valla bişiler yapalım benimde moralimi bozuyo hatta geçen küfrettim özelden 111
Link | Reply | Quote
 The_DeliCiouS__


Group: Standard Membership
Join Date: 14 January 2012
Posts:63
Posted 31 January 2012 - 5:52 pm
Bizimki CS de RM de varsa bilmiyorum
Link | Reply | Quote
 The_DeliCiouS__


Group: Standard Membership
Join Date: 14 January 2012
Posts:63
Posted 31 January 2012 - 11:22 pm
[img][You must login to view link]
[You must login to view link]
Link | Reply | Quote
 [CBK]Kuvvy


Group: Standard Membership
Join Date: 24 July 2007
Posts:3041
Posted 4 February 2012 - 2:16 pm
Size tavsiyem zıtlaşmak yerine uzlaşmayı deneyin. Yanınıza bir moderator alıp o arkadaşın odasına girin ve derdini sorun, büyük ihtimalle mod arkadaş yazının daha fazla orada kalmasını istemeyecektir ve konu böylece kapanabilir.
Clientte beni online olarak görürseniz yazın, yardımcı olmaya çalışırım.
Link | Reply | Quote
 [Memingos]madibadip


Group: Standard Membership
Join Date: 16 August 2018
Posts:4
Posted 5 November 2018 - 5:57 pm
makarnaaa
Link | Reply | Quote
 [Memingos]madibadip


Group: Standard Membership
Join Date: 16 August 2018
Posts:4
Posted 5 November 2018 - 5:58 pm
madibadi****o zirvede!


Link | Reply | Quote
1[2]
Displaying 16 - 30 out of 30 posts
Forum Jump:
3 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 3 guests

Most active threads in past week: