Community Forums > Voobly Support and Game Complaints Support > Game related Problems and Questions > no carga la ultima actualizacion y crashea el juego age II
[1]
Displaying 1 - 5 out of 5 posts
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests
0 members, 1 guests
What's popular right now:

AoKTS updates (45 users)

TIW 2020 Map votes (23 users)

TDII (21 users)

Photos of Voobly Players (20 users)

New CBA Hero now supports HD / D... (18 users)

Wars of Liberty (AoE3 Mod) – N... (13 users)

1.6 reward campaing (12 users)
Most active threads in past week:

"Could not find game installation directory -- please join a lobby and run game diagnostics"
luego en el diagnostico de juego me dice:
"Todo parece funcionar correctamente. DirectPlay está configurado y el juego fue encontrado en el disco duro. Si todavía tienes problemas, intenta cerrar y abrir el lobby o reiniciar tu equipo."
pero cuando quiero iniciar una partida en el ultimo parche 1.6 Data Game al iniciar se crashea, y dice:
"Age of empires II Expansion dejó de funcionar. El programa dejor de funcionar correctamente por un problema. Windows cerrara el programa"
Cual puede ser el problema y la solucion? gracias
Try this:
[You must login to view link]
And then this:
Grts
he chequeado estos temas pero aparentemente todo esta correcto. la configuraciones de juego es la correcta. y la ruta de directorio también, aunque hay una diferencia, quizá pueda ser este el error?:
C:\Archivos de programa (x86)\Microsoft Games\Age of Empires II\ (1999)
la mía que tengo: C:\Program Files (x86)\Age of Empires II'
no tiene el "Microsoft Games"
crees que seria necesario crear una carpeta de Microsoft Games y guardar todo alli?
I suppose you have the cd version of the game.
Clean installation of Age of Empires II (1999) cd version:
(after uninstall of Age of Kings and Age of Conquerors you must delete the folder where the game was installed off course).
Grts