ayuda con los puertoss aiudaaaa :c

ZomberDark

Edited 14 February 2019 - 2:40 pm by kitt
buenas, soy nuevo comenzando en Voobly, me gusta y me encanta, pero tengo un problema con los puertos ya que a la hora de crear o ingresar a una partida de juego me aparece que habrá los puertos, yo vengo de ****** ya que me pasaba algo parecido así que ya venia con los puertos del router abiertos (16000), tengo permitido el Firewall con el Vloobly y la verdad ya no tengo ni la mas mínima idea de que hacer ahora, espero que me respondan y me den alguna solución ya que soy fanático de estos clásicos y poder aprovechar a jugarlos ahora jaja. Gracias, espero su respuesta.;good ;good ;sweating ;sweating
Quote:
good, I am new starting in Voobly, I like it and I love it, but I have a problem with the ports because when it comes to creating or entering a game game it appears that there will be ports, I come from ***** * since something similar was happening to me so I already came with the ports of the router open (16000), I'm allowed the Firewall with the Vloobly and the truth is that I do not even have the slightest idea what to do now, I hope they respond and I give some solution since I am a fan of these classics and can take advantage of playing now haha. Thank you, I await your response
Link | Reply | Quote
 kitt

Posted 14 February 2019 - 2:47 pm
Hola
desde las opciones en la parte superior de un lobby, realice la red y los diagnósticos del juego y muestre aquí. usando esta aplicación gratuita, vea si 16000udp está abierto: [You must login to view link]
desde dhcp y step1, vea cuál es la ip privada de su PC y configúrela y asegúrese de que ip es la que se reenvía: https://www.voobly.com/pages/view/134
Asegúrate de tener solo un firewall de PC activo.
describe exactamente cual es tu problema
¿Cuál es tu módem / enrutador marca / modelo nuber?
Quote:
hi
from options at the top of a lobby, do the network and game diafnostics and show here. using this free app, see if 16000udp is open: [You must login to view link]
from dhcp and step1, see what your pc private ip is and set it and make sure that ip is the one forwarded: https://www.voobly.com/pages/view/134
make sure you only have one active pc firewall.
describe what your problem exactly.

Link | Reply | Quote
[1]
Displaying 1 - 2 out of 2 posts
Forum Jump:
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests

Most active threads in past week: