Community Forums > Voobly Community > Age of Empires II: The Conquerors > Custom Scenario > Rated Map Pack / Ladders and official CS news > Polls, and General discuss > Dodgeball ACS [AC] v5 Updates
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests
0 members, 1 guests
Dân số hiện tại:








AoKTS updates (87 Người chơi)

Word Association (63 Người chơi)

CBA PathBlood 1.8.2 (41 Người chơi)

1.6 reward campaing (35 Người chơi)

New CBA Hero now supports HD / D... (29 Người chơi)

TIW 2020 Map votes (24 Người chơi)

CBA HERO v18 (22 Người chơi)
Chủ đề tích cực nhất tuần qua:








Strange bug (6 Bài viết)

Unable to spec 1.6 game data games (6 Bài viết)

a problem in download (4 Bài viết)

Elite skins for 1.6 (3 Bài viết)

THis record just pauses and im u... (3 Bài viết)

Nobody can play 1.6 anymore. (2 Bài viết)

Is this game supported? (2 Bài viết)
DAN
DAN
DANNY
Con gusto te respondo
Pienso igual, la mayoria de usuarios necesitan ver este tema y votar.
El temporizador funciona cada vez que la unidad entra a la zona protectora como la llamas, si el acumula 15 segundos, y vuelve a esa o a las otras 3 zonas protectoras seguirá sumando a esos 15 segundos.
Si esta entre la zona protectora y el hielo, el tiempo no contará, solo aplica cuando esta en esa zona donde no puede ser atacado.
La unica forma de volver a poner en 0 el tiempo es atravesando la linea del hielo.
Si la unidad completa 40 segundos, esta muere pero el temporizador volvera a contar e inciara de 0 cuando la unidad vuelva a aparecer
And yess updateee map ! most of my major defeats are due to the tower that ****ty players useee to win >…<
Good job on map editing ! *-*
11 haters, haters everywhere, wtf r u doing here?
only bcoz NO SKILL REQUIRED for this map..
dan is right for once!!!
gtfo for now
donner dont u think my match better than this
zzz
this one for u swagger...
16xx beat u
NO SKILLS REQUIRED