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AoK RM - 2v2 Black Forest Tournament

 KFCGuy__


Join Date: 4 June 2012
Posts:49
Edited 16 December 2012 - 1:01 pm by HzB
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Black Forest 2v2 Tournament

This is a single elimination 2v2 Bf Tournament. There are 32 spots open for sign-ups. Depending on the interest, the number of spots might be extended to 64.

The tournament will start on the17th of December 2012 and last until all rounds are completed, with one round lasting one week.

Tourney Sign-ups

- Sign ups open 7th of December and close 16th of December - 23:59 GMT.

To sign up you must agree to the rules and state your full user name of both members of your team along with the name of your team for the the tourney in this topic.

Each team must have a minimum of two players and a maximum of four players.

Tourney Brackets

To be posted.

General Rules

- All team members should be listed on the sign-up page prior to the start of the tourney.
- All forms of hacking + cheating will result in an immediate disqualification.
- Farm bugging and Scorpions are not allowed.

Tourney Schedule & Maps

- There are set civilizations for each week.
- Round 1 & Round 2 & Round 3 = Bo3
- Semi-Final & Final = Bo5

Round 1 - December 17 - December 23 - 2 wins to advance
1. Random civs
2. Switch from Game 1
3. Celts + Brits war (in case of draw)

Round 2 - December 24 - December 30 - 2 wins to advance
1. Random civs
2. Switch from Game 1
3. Saracens + Franks war (in case of draw)

Round 3 - December 24 - December 30 - 2 wins to advance
1. Random civs
2. Switch from Game 1
3. Teutons + Japanese war (in case of draw)

Semi-Final - January 7- January 13 - 3 wins to advance
1. Celts + Brits
2. Random civs
3. Switch from game 2
4. Turks + Vikings war
5. Chinese + Franks (in case of draw)

Finals - January14- January 20 - 3 wins to advance
1. Celts + Brits
2. Random civs
3. Switch from game 2
4. Turks + Vikings war
5. Mongols + Persians (in case of draw)

Prizes:

;1st 3 month gold membership
;2nd 3 month silver membership
;3rd 1 month silver membership

If the number of participating teams exceeds 32, the length of those prizes will be doubled.

In addition shields will be put on your profile to show your achievement:

6nsdadkuucfpbpu57rwakad7iygt7nqe mt0b6gh9voafpc38599rrhd6ijcfoexu w844qusqpjmjq5n30o5wqbbi52n8pqse

Signups:

To sign up you must agree to the rules and state your full user name of both members of your team along with the name of your team for the the tourney in this topic.

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Torneo 2v2 de Selva Negra

Este es un torneo de eliminación simple. Hay 32 cupos disponibles para inscripciones. Dependiendo del interés, el número de cupos podría extenderse a 64.

El torneo comenzará el 17 de Diciembre de 2012, y durará hasta que todas las rondas estén completas, con una semana por cada ronda.

Inscripciones del Torneo

- Las inscripciones se abren el 7 de Diciembre y se cierran el 16 de Diciembre - 23:59 GMT.

Para inscribirte debes aceptar las reglas e indicar el nombre de usuario completo de ambos miembros, junto con el nombre de su equipo para el torneo en este tema.

Cuadro del Torneo

A ser publicado.

Reglas Generales

- Todos los miebros del equipo deben estar listados en la página de inscripciones antes de el comienzo del torneo.
- Cualquier tipo de hack o cheat (trampas) resultará en una descalificación inmediata.
- Utilizar el bug de granjas no está permitido, como tampoco usar escorpiones.

Programación & Mapas del Torneo

- Hay civilizaciones fijas por cada semana.
- 1° Ronda & 2° Ronda & 3° Ronda = Bo3 (al mejor de 3)
- Semi-Final & Final = Bo5 (al mejor de 5)

1° Ronda - 17 de Diciembre - 23 de Diciembre - 2 ganadas para avanzar
1. Civilizaciones aleatorias
2. Civilizaciones inversas al 1° Juego
3. Guerra de Celtas + Ingleses (en caso de empate)

2° Ronda - 24 de Diciembre - 30 de Diciembre - 2 ganadas para avanzar
1. Civilizaciones aleatorias
2. Civilizaciones inversas al 1° Juego
3. Guerra de Sarracenos + Francos (en caso de empate)

3° Ronda - 31 de Diciembre - 6 de Enero - 2 ganadas para avanzar
1. Civilizaciones aleatorias
2. Civilizaciones inversas al 1° Juego
3. Guerra de Teutones + Japoneses (en caso de empate)

Semi-Final - 7 de Enero - 13 de Enero - 3 ganadas para avanzar
1. Celtas + Ingleses
2. Civilizaciones aleatorias
3. Civilizaciones inversas al 2° Juego
4. Turcos + Vikingos
5. Chinos + Francos (en caso de empate)

Final - 14 de Enero - 20 de Enero - 3 ganadas para avanzar
1. Celtas + Ingleses
2. Civilizaciones aleatorias
3. Civilizaciones inversas al 2° Juego
4. Turcos + Vikingos
5. Mongoles + Persas (en caso de empate)

Premios:

;1st 3 meses de gold membership (membresía oro)
;2nd 3 meses de silver membership (membresía plata)
;3rd 1 mese de silver membership (membresía plata)

Si el número de equipos participantes excede de 32, la duración de los premios será doblada.

Además medallas serán puestas en los perfiles para mostrar sus logros:

6nsdadkuucfpbpu57rwakad7iygt7nqe mt0b6gh9voafpc38599rrhd6ijcfoexu w844qusqpjmjq5n30o5wqbbi52n8pqse

Inscripciones:

Para inscribirte debes aceptar las reglas e indicar el nombre de usuario completo de ambos miembros, junto con el nombre de su equipo para el torneo en este tema.
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 [Eqs]210298


Join Date: 1 March 2012
Posts:233
Posted 8 December 2012 - 12:04 am
español? :(
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 ['RB']Dan


Join Date: 17 May 2012
Posts:7308
Posted 8 December 2012 - 2:48 am
Vanthom where are you buddy? we need to go and team up in this!
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 Bazi


Join Date: 3 December 2011
Posts:767
Posted 8 December 2012 - 8:03 am
no one barely plays AOK.................. why not AOC?
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 RmcooTheHater_


Join Date: 19 January 2012
Posts:75
Posted 10 December 2012 - 10:32 am
Bazi wrote:
no one barely plays AOK.................. why not AOC?
They will disagree:)

1. KoT Alpha - [KoT]PikePie & [KoT]Kastu
2. KoT Bravo - [KoT]Core & [KoT]Snowdunk
3. CHIURU - [AdiX]Sabrewulff & SuN_Emphe
4. Eagl3s - [UB]SilentNature & _03_New_Apex__
5. Radiofishhead28 - grumpyfish28 & [SHC]Scouser
6. Locas - [XceL]Cena_ & IGoKrush__
7. Yoshicoo - Rmcoo_bf_acc & [KoT]Ilikeyoshi
8. Samwell - [LoS]BaTIvIaN & [LoS]Acerola_
9. Brothers - EFE_AOE & ciaquinaxi
10. Bhagwan - [INC_]Joker_Saharsh & [LobosR]ScottPiligrim
11. HavoC - [SHC]jheengoo & [SHC]pologoli

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 Angela__Merkel


Join Date: 22 June 2012
Posts:40
Posted 10 December 2012 - 11:04 pm
We can't train Scorpions or they have some bug and we can't use that bug?

Thanks
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 RmcooTheHater_


Join Date: 19 January 2012
Posts:75
Posted 11 December 2012 - 5:39 pm
We can't train Scorpions or they have some bug and we can't use that bug?

Thanks

They get upgrades from blacksmith aswell so with 10range and 25atack they are OP:)
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 RmcooTheHater_


Join Date: 19 January 2012
Posts:75
Posted 11 December 2012 - 5:40 pm
We can't train Scorpions or they have some bug and we can't use that bug?

Thanks

They get upgrades from blacksmith aswell so with 10range and 25atack they are OP:)
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 [RoR]xBzHx


Join Date: 3 July 2007
Posts:1551
Posted 11 December 2012 - 6:58 pm
We can't train Scorpions or they have some bug and we can't use that bug?

Thanks

You can't train Scorpions.
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 Angela__Merkel


Join Date: 22 June 2012
Posts:40
Posted 11 December 2012 - 11:54 pm
[RoR]xBzHx wrote:
You can't train Scorpions.

Ok, I forgot this bug.

Thank you


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