top all time radikal

 lllllllolllllll


Group: Standard Membership
Join Date: 29 June 2007
Posts:293
Posted 15 November 2011 - 6:12 am
BUENO PEKEÑOS NOOBS,
ACA LES DEJO UN CLASICO DE MIS POST...
POR AHORA SOLO PONDRE EL TOP DE LOS HISTORICOS DEL RAD... PORQUE POR AHORA TODOS LOS QUE JUEGAN SON UNOS VERDADEROS NOOBS...

BUENO SI ERES TAN BUENO COMO PARA SER PARTE DEL TOP .. DEMUESTRALO Y JUEGAMOS 1V1.. GANATE UN NOMBRE DENTRO DE LOS MEJORES JUGADORES DE LA HISTORIA DEL AOK CS:


1- CHILENOX
2- VINCE
3- GREY
4- VARDAN
5- ZAMMUS
6- FAGTACTIC
7- FAGATTI
8- GNOME...(WELL.. HE SUX.. BUT I CANT REMEMBER OTHER NOOB LOL)
9- PENTA
10.. NO HAY MAS


SI ALGUNO ECHA DE MENOS A LOS MONKEY BOYS (TARDWEPY AND FAGTHOM.. ) BUENO .. NUNCA FUERON BUENOS PLAYERS.. SOLO USABAN HACKS PARA LOGRAR RATED..
NO MERECEN ESTAR DENTRO DE LOS GRANDES


MAS ADELANTE PUBLICARE UNA NUEVA LISTA CON NUEVOS JUGADORES DIGNOS DEL TOP
PERO DEBEN ENTRENAR.. POR AHORA SOLO HAY NOOBS Y NADA MAS

CHILENOX RULES
WHO`S AGAISNT ME?


Link | Reply | Quote
 Hymne


Group: Standard Membership
Join Date: 26 September 2009
Posts:261
Posted 15 November 2011 - 7:05 am
You must login into Voobly to view image


ROFL CHILENOX! nice list!
Link | Reply | Quote
 [PiA]NegativeProton


Group: Standard Membership
Join Date: 24 April 2011
Posts:475
Edited 15 November 2011 - 1:54 pm by [PiA]NegativeProton
Open up your airwaves cos i'm about to spit some knowledge.
#1 Twepy
#2 Sin
#3 Vardan
#4 Homie
#5 Ulti
#6 Grey
#7 Duke
#8 Nick
#9 Perfect
#10 Tiny

#100000000000000000000000000000000000000000 - Chilenox
Link | Reply | Quote
 [7th]RedRuM__


Group: Standard Membership
Join Date: 11 January 2011
Posts:1716
Posted 15 November 2011 - 3:04 pm
OMG DO YOU THINK YOU CAN BEAT HONTED ?
Link | Reply | Quote
 lllllllolllllll


Group: Standard Membership
Join Date: 29 June 2007
Posts:293
Posted 15 November 2011 - 3:13 pm
Lol marvel,
Your list is the fags of empire top list...
Nice work my puppie
Link | Reply | Quote
 [7th]RedRuM__


Group: Standard Membership
Join Date: 11 January 2011
Posts:1716
Edited 15 November 2011 - 3:16 pm by [7th]RedRuM__
1. HONTED
2. HONTED
3. HONTED
4. HONTED
5. HONTED
6. HONTED
7. HONTED
8. HONTED
9. HONTED
10. HONTED
11. CHILENOX
Link | Reply | Quote
 Hymne


Group: Standard Membership
Join Date: 26 September 2009
Posts:261
Posted 15 November 2011 - 3:21 pm
rofl
Link | Reply | Quote
 SSA__pOiZoN


Group: Standard Membership
Join Date: 2 July 2007
Posts:112
Posted 16 November 2011 - 5:05 am
Open up your airwaves cos i'm about to spit some knowledge.
#1 Twepy
#2 Sin
#3 Vardan
#4 Homie
#5 Ulti
#6 Grey
#7 Duke
#8 Nick
#9 Perfect
#10 Tiny

#100000000000000000000000000000000000000000 - Chilenox

Twepy? lol
Link | Reply | Quote
 lllllllolllllll


Group: Standard Membership
Join Date: 29 June 2007
Posts:293
Posted 16 November 2011 - 3:43 pm
No, is tardwepy
Link | Reply | Quote
 [PiA]NegativeProton


Group: Standard Membership
Join Date: 24 April 2011
Posts:475
Edited 16 November 2011 - 5:15 pm by [PiA]NegativeProton
Twepy? lol
Yep. Maybe you were gone when he got good, but he was #1 for ages and had a record on everyone when they were good too (ulti, vard, tiny etc)
Link | Reply | Quote
 [I3acI]__lzulv__


Group: Standard Membership
Join Date: 11 October 2011
Posts:48
Posted 16 November 2011 - 7:41 pm
Open up your airwaves cos i'm about to spit some knowledge.
#1 Twepy
#2 Sin
#3 Vardan
#4 Homie
#5 Ulti
#6 Grey
#7 Duke
#8 Nick
#9 Perfect
#10 Tiny

#100000000000000000000000000000000000000000 - Chilenox

I like that list with exception of Duke b.c if I remember correctly I beat him regularly at Rad. And I never could get ulti to Rad vs me lol.
Link | Reply | Quote
 SSA__pOiZoN


Group: Standard Membership
Join Date: 2 July 2007
Posts:112
Posted 17 November 2011 - 1:19 am
Yep. Maybe you were gone when he got good, but he was #1 for ages and had a record on everyone when they were good too (ulti, vard, tiny etc)

I thought Twepy played before me. I remember him coming back (along with the other "old school" quake, madi, hmong, etc.) and losing all the time lol

Link | Reply | Quote
 SSA__pOiZoN


Group: Standard Membership
Join Date: 2 July 2007
Posts:112
Posted 17 November 2011 - 1:20 am
Open up your airwaves cos i'm about to spit some knowledge.
#1 Twepy
#2 Sin
#3 Vardan
#4 Homie
#5 Ulti
#6 Grey
#7 Duke
#8 Nick
#9 Perfect
#10 Tiny

#100000000000000000000000000000000000000000 - Chilenox

Perfect? Was in the WOC guy? Dunno who Tiny is. Homie? Really? Grey? The guy who sucked if he didnt hack? Duke? Did I miss something lol
Link | Reply | Quote
 [eXiL3]_AxOn


Group: Standard Membership
Join Date: 2 November 2011
Posts:64
Posted 17 November 2011 - 2:43 am
this is a joke...why bother
Link | Reply | Quote
 [PiA]NegativeProton


Group: Standard Membership
Join Date: 24 April 2011
Posts:475
Edited 17 November 2011 - 3:40 pm by [PiA]NegativeProton
Perfect? Was in the WOC guy? Dunno who Tiny is. Homie? Really? Grey? The guy who sucked if he didnt hack? Duke? Did I miss something lol
Well obviously the bottom few are gonna be a bit difficult. Grey may have hacked and been a ****, but he got really good. Tiny was _I3acI_MeMoRy_, duke maybe he doesn't deserve on there i dunno. Perfect was pretty good he was #1 on the vgo list for ages (I know the vgo list didnt mean that much but still, and him and phant won that 2v2 tournie). Homie was good :S

Anyway aoks dead, not like theyre ever gonna make a list. Was just offering my opinion keith jardine!!


Link | Reply | Quote
[1]2345
Displaying 1 - 15 out of 61 posts
Forum Jump: